Klp05 https://imgyukle.com/i/o7CnuG kizlar 5 gün önce yaptığım erken gebelik testi de bu şekildeydi bugün yaptığım normal gebelik testi de bu şekilde çıktı. Reglime daha 3-4 gün var. Sizce kan vermelimiyim beklemeli miyim?
altnbebek Klp05 hafif silik bir çizgi var ama canım genelde böyle olunca gebe olunuyor etrafımda da var bu şekilde silik çizgi çıkıp gebeler 😊 hayırlı olsun rabbim gönlüne göre versin inşallah bence kan ver minnaksada çıkar kanda 😊
Hmry Klp05 benimde aynı böyle çıktı ama ben tam günümde verdim bugün gidip kan vericem bakalım nasip arrık ama herkes var dio
ikimelekannesi___ Klp05 kan ver ama sonuç düşük çıkarsa üzülme rahat adet günün bile gelmemiş muhtemelen çok yeni