Selin111 Kızlar Merhaba 22 haftalık hamileyim ve aşırı derece günlerdir göz ağrısı çekiyorum hastaneye gitsem göze randevu bulamıyorum acile gitsem hamilesin birşey yapamayız diyorlar ne yapıcam bilmiyorum yaşayan var mı bu durumu😑
babynil @Selin111 benm agridi bi ara korona gecrdigmde de kan pihti atmisti gozume doktorm goz muaynesi sart normal dogum icin dedi. Randevu zor buldm bende ama muayne oldum goz damarimda kalinlasma varmis. Normal doguma izin verdi bana ama izin alamayanda oluomus
Selin111 babynil Yaa öylemi bende mutlaka bişey var ama bilmiyorum hiç bir şekilde randevu bulamıyorum
Pztf93 babynil Retibna kontrolü yapılırken göz bebeği büyüten damladan damlattılar mı? Bebeğe zararı var mı acaba
babynil @Selin111 bende cok zor buldm benm retinaya bakilmasi gerekiodu o yuzden secici olmak zorunda kaldm. Ama goz hstaneleri var az bi fark veriosunuz oralara bakabilirsiniz
babynil @Pztf93 nirmalde damlatiolarmis ama hamile oldugum icin bana damlatmadilar. Damlatmadan bakabiliriz dediler
babynil @Pztf93 sabah uyandigimda gozumde kirmizi bir nokta vardi kan toplamisti. Anneme attim o da saglik calisani resimle videoyla doktorla baglanti kurduk 😂🤦🏻♀️Aspirin kullanmiodum hemen icmeye basladim. Karantinam bitince gittim o zaman gecer dediler