Normal şartlarda yarın doğuma gideceğim ve ben şuan kızımı tekrar uyusun diye sallıyorum 😁 doğuma bacak kası yaparak gireceğim 😁
İlk doğumum normaldi bu doğumum sezaryen olacak. Heyecanlıyım. Bazı postları okuyup kendim için not aldım. Yine de önerileri olan varsa yazabilir 😍