Öncelikle herkese merhaba 30 haftalık gebeyim tüm gün boyunca bacaklarımdq genital bölgemde ağrı vardı normaldır dedim ama artık dayanamadım ağrıya yürüyemiyordum daha sınra ateşlendim hastaneye geldik test verdik be yazıkki pozitif çıktım ve nst de sancışarım çıktı yatış verdiler bugün.. Psikolojik olarak çok kötüyüm.. dualarınızı eksik etmeyin🤲🏻 Sancı durumuna göre sabah çıkadabilir demişti doktor sancı kaç olmalı şuan nst de düştü sanırım 110 119 fakan çıkıyor anlaywn varmı