Selam anneler 🙋🏼♀️Size hastane odasından yazıyorum. Normalde çok aktif biri değildim fakat hikayemi paylaşmak istedim. Yaşım 30 ilk gebeliğim. Küçük prensesim her ultrasonda olduğu haftadan 2 hafta önde izledi 🧿 son haftalarda özellikle baş çok önde gittiği için ve kanala girmediği için doktorumuzun önerisiyle sezaryene karar verdik. Normal istiyordum fakat onun sağlıkla gelmesi herşeyden önemliydi. Bu arada 94 kilo ile hamile kaldım 103 kilo ile doğuma girdim. İnanılmaz rahat bir hamilelik yaşadım 🧿 35. Haftada covid oldum aşısız olduğum halde çok iyi atlattım yavrum da bu süreci iyi geçirdi. Sonrasında o durmak bilmeyen kaşıntı geldi ve gebelik kolestazı oldum. 37 ye geldiğimizde testleri anca yapabildik ve safra asidi, karaciğer enzimleri inanılmaz yüksek çıktı. 14 şubat olan doğum tarihimiz 8 şubata çekildi. Ameliyat inanılmaz iyiydi. İğne acısı yok diyeceğim kadar az. İnanın elime açtıkları damar yolu daha çok acıdı 😀 Ona kavuşma hissi inanılmazdı ♥️ Sonrasında acı ve ağrı tabiki oldu olacaktır ama yanınızda küçücük sepette sağlıklı bir bebeğiniz varsa hepsine değiyormuş. Öğlen 11:30 da doğum oldu. Akşam 19:00 gibi yürüttüler biraz zor oldu ama yürümek iyileştirici bir yöntem. Bekledikleri gazı ise gece 4 gibi çıkardım. Baş ağrısı henüz olmadı. Kayısı hoşafı, çorba ve bol su kesinlikle 😊 ben önlem olarak bi iki bardak sade nescafe içtim. Benden bu kadar umarım faydalı anlatmışımdır. Rabbim tüm anneleri bir nefeste evladına kavuştursun inşallah 🤲🏼♥️