halilinannesi Kızlar belim çok ağrıyor kasıklarıma vuruyor hafif hafif dakika nasıl tutulur bilmiyorum 39+6 haftalığm
Ozdemirpinar622 halilinannesi canım sıcak bir duş al. Insallah bir avazda kucagına alırsın bu arada bende 39 haftalıgım bendede var aynı sıkayetlet
halilinannesi İlk gebeliğim tecrübesizim sık sık tuvalete çıkıyorum belim ağrıyor fazlasıyla Bi yarım saattir
Hemdem_23 halilinannesi bebek kasılıyor sa sık tuvalete çıkıyorsam sancın başlamış demek canım. Tuvalete gidince çok afedersin ama tuvaletini yapmak için kendni zorlama ben öyle yapmştm farketmeden ıkınmışm çocugumun kafası şişmişti.
Evininannesi halilinannesi aynı durumdayım hastaneye geldim 3cm açılmam var sancılarım düzensiz yatış yaptılar ama evde daha fazla yürümediğim ve squat yapmadığım için pişmanım açılmam durdu çünkü
halilinannesi Selincel sabah randevum var ama bilmiyorum gidersem geri gönderirler diye korkuyorum doktor ilk gebeliğim oldugu için 42 haftaya kadar beklicez demişti
Selincel halilinannesi biraz takip etmelisin canım sırt üstü yat ve kendini takip et ağrı 5 dkkda bir gelip seni bunaltiyormu onu takip et
Selincel halilinannesi kuzum bebekde kasiliyorsa bilemedim sağlık açısından. Fakat benim fikrimi merak ediyorsan sabah randovun erkense bekle bi guzel hazırlığını yap ailene haber ver egzersiz yap bol bol.. insallah bugun hayırlı haberini alırız sen doğurursun bana öyle geldi
halilinannesi Selincel inşallah canım Allah razı olsun randevum saat 14:20 en erken buydu dayanamazsam giderim artık ❤️🤲
Selincel halilinannesi 6 ya kadar bekle baktın dayanamiycak kıvama geldin git kuzum kanama vs bisey geldimi baktinmi şuan sadece ağrımi adet ağrısı gibi aşağı belden vurur arkadan önce?
Selincel Evininannesi bende tam olarak bu yüzden sezaryen oldum cok pismanim keske hemen kopa kopa gitmeseydim..