Papatyaytt Kizlarr Nisan ayı bebeği olucak ins oğlum battaniye muslin örtü filan nekadar almalıyım sizce hiç bı fikrim yok kafam allak bullak 🥺eğer kullanıp alıp memnun kaldığınız ürünler varsada linki bı atarmisiniz bende alayım 😘
Semanurelkun Papatyaytt bende nisanda doğuracağım inşallah, 1 tane örme battaniyemiz var kalın, 2 müslin, 3 kumaş battaniye kundağımsı bi şey var:) 2 tane daha müslin almayı düşünüyorum. Kalın battaniye hariç hepsini e bebekten aldım
Nazlimom Papatyaytt bende nisan başı 2 tane pazen battaniye beşik içinde yatarken kundak için , 1 tane 4 katli müslin, 2 battaniye, 3 te müslin aldim bide kayınvalidem verdi pazen battaniye
Eceguldemir55 Papatyaytt benim de Nisan doğumum olacak. Oğlundan Kalan kalın battaniyeler var ayriyetten muslin örtü, 6 li ağız mendili ve emzik askısı ile 70 e almıştım tabi yılbaşından önce. Daisymoms Instagram ve dolap uygulaması hesaplarının adı. Bı bakın isterseniz zam gelmiş ama çok güzel kaliteli. Ayrı ayrı da satıyorlar
ressamistanne Papatyaytt trendyolda babybek diye marka var o kadar kaliteli ki ve müslinde kaliteli olması çok önemli bence çünkü hep kullandığın bir ürün..
Lulikli Papatyaytt ben 4 tane aldım küçüklü büyüklü. Lc waikiki ve bimden aldım. Kundak falan yaparken kullanacağım. Büyüdükçe de üstünü örterim bir şeyler yaparım. Bence yeterli bi sayı 4. Lazım oldukça daha da alınır doğduktan sonra.
Serapmehmet_19 Lulikli benimde nisan da olacak doğumum Allahın izniyle, bi kalın örme battaniye, bi nohut battaniye, üç tane kundak yapmak için var ama müslin almadım hiç alayım mı sence canım, gerekli mi, yada kaç tane almalıyım
Lulikli Papatyaytt hayır 4 katlı değil normal ince müslin hepsi. Ölçülerini bilmiyorum valla çok da önemsemedim. Bebeğimi kundak yapacak sonra da üstünü örtecek kadar büyükler 😅 4 katlı alana kadar bir sürü battaniyem var zaten diye gerek duymadım 🤷🏼♀️
2melekannesii___ Papatyaytt Dogumum mayis sonu haziran basida olabilir dedi dr buyuk kizima wakiki dn muslin örtü almistim kundak da guzel oluyo sadece örtü olarakta ikiside yepyeni duruyor yine wakikdn almayi düşünüyorum. Bime gelmisti alisveris yaparken aldim hoşuma gitti gayet guzel ve biraz fazla büyük. Birde nohutlu battaniyede diyorlar ondan almayi düşünüyorum cok fazla kalinda degil incede değil
Papatyaytt 2melekannesii___ bende bugün waikikiden baktım da sizin dediğiniz hangisi acaba kuzulu olanmi sarı bulutlu filan diyemi hangisi Aslanlı olanmi yoksa
2melekannesii___ Papatyaytt Benim aldiklarimn bambulu kuzulu bide sade renk bu kadar da yeter heralde
Papatyaytt 2melekannesii___ Yeter ya amann yetmezse ihtiyaç halinde tekrar alırız valla stres yapıyorum gereksiz bazen düşünüyorum da sani kıtlık olcak bebek dogunda ozamanda alınır yani
Lulikli Serapmehmet_19 henüz doğum yapmadım canım ne kadar işime yarar bilemeyeceğim ama ben de çevreden duyduğum kadarıyla işe yarayacak gibi. O yüzden bence alınabilir emin değilsen kullanım amacından 1-2 tane alıp deneyebilirsin baktın işine yarıyor fazlasını da alırsın sonuçta acil ürünler ya da olmazsa olmaz değiller.