Kafayi yemek üzereyim bir haftadir suan 8 haftalik olan oglum aglama krizlerine giriyor. Genelde aksamlari basliyor allahh sanki biri bir yerini kopariyor o nasil aglamak. Asla sakinlesmiyor gezdiriyorum, sarki söylüyorum, salliyorum, sarilip uyutmaya calisiyorum, mama veriyorum, meme veriyorum hepsinde kisa bir süre susuyor sonra yine basliyor. Bes on dakika uyuyor basiyor cigligi.
Ne istedigini asla anlayamiyorum psikolojim bozulcak artik ya aglarsa diye korkar oldum resmen. Bugün en sonunda baktim olacak gibi degil kaptigim gibi hastaneye götürdüm. Covid olmustu cünkü bir yeri mi agriyor, nefes darligi mi cekiyor derdi ne bi baksinlar diye. Cok sükür o tarz bir sorunu yokmus.
E bu cocuk niye agliyor ozaman 😫 Hayir az bi aglasa tamam sabaha kadar kucakta gezdireyim ama yok öyle agliyorki hizini alamiyor iyice kaptiriyor kendini nefessiz kalcak diye korkuyorum.
Evet gaz sorunumuz var doktor gazdan olabilir dedi ama gazdan aglasa anlarim diye düsünüyorum ozaman ikiniyor bacaklariyla tepiniyor ama bu öyle degil bir yerini kesmis koparmis gibi bas bas bagiriyor.
Kolik bebek böyle mi oluyor bu neyin nesi atak haftasi mi atak haftasi böyle mi oluyor bir hafta sürermi? Arabada uyudu geldigimizden beri dokunmadim pusetinde uyuyor öyle