ebruk1994 23 haftalık hamileyim.1 aydır sol bacağım ve kalçam çok kötü oturmak kalkmak yatmak dönmek yürümek dert oldu magnezyumlar sodalar muzlar hepsini içtim yedim banamısın demiyor doğuma kadar daha da ağırlaşınca napıcam bilmiyorum ☹️
nuriyedemir ebruk1994 28 haftalığım sağ bacakla kalçam benim de çalışıyor musun bol bol uzan ve ılık duşa gir hafifletiyor ani hareketlerden kaçın bide oturduğunda uzandığın da sabit kalma pozisyon değiş sürekli
12mommy ebruk1994 ahhh canım 28 haftalık hamileyim benimde 1 aydirboyle asla birsey fayda etmedi doktorum yürüyüş yap bol bol spor dedi ben yapamıyorum pek sanırım bu yüzden diyorum artık ve gercekden ağırlaşınca nolcak halimiz allah yardımcımız olsun
ebruk1994 nuriyedemir hayır çalışmıyorum ağır temizlik falan da yapmıyorum bir gün bi başladı hiç bir şey yokken 1 aydır devam herşeyi deniyorum ama nafile son aylarımda hiç yürüyemem diye korkuyorum
Nisaanuur Doktorunuzla konuşun ve magnezyum kullanmıyorsanız eğer ondan dolayı ağrılar yaşıyor olabilirsiniz . Soda , kabak çekirdeği , muz doğal yollardan magnezyum deposu. Ama takviye olarak ilaç daha etkili
ebruk1994 12mommy spor yapmanın biraz faydasını sonradan görüyorum ama spor yaparken o bacak hareketlerini yapmak da bir işkence acı çeke çeke Allah hepimizd kolaylık versin
suleesrky Ben de 22+5 ve sol kalçamla bacağım sanki çıkacakmış gibi ağrıyor. Uyutmuyor da bu ağrı. Allah yardımcımız olsun. Ağırlaşınca ne olacak bilmiyorum.