Sancı olupta açılması olmayan 2 gündür ağrı çekiyorum hastaneye gitsem suni sanci vericekler açılma olmasi icin korkudan gitmiyorum 38+1 olduk nst de sancılar çıktı ama sıklaşan ağrım yok artan yani hep aybi düzende bi sancı var bagirticak kadar değil ama aglatcak kadar 😂ay ben napiyim ya sizde durumlar nasil