Zehra231 Merhabalar. Olumsuz tüp bebek denemesinden sonra doktor arayışına girdim. Pco sendromum var bu alanda uzman tüp bebek doktoru önerisi olan var mı acaba tercihen istanbul Anadolu yakası olabilir. Şimdiden çok teşekkür ediyorum
Fatma-onal Zehra231 pco bende de var doğal yolla gebelik oluşabiliyor tüp bebek için doktor mu tavsiye etti acaba sizlere
kubranur_71 Zehra231 3 tüp bebk tedavisi 2 si düşük başka bir merkez de yaptırmıştım 3 üncü denemem farklı bir doktor da sıfırdan başlayarak oldu suan 8+3 olduk doktor dan da çok memnunum tup bebek doktoru Serkan oral İstanbul kesinlikle tavsiye ederim
benimmdunyamm Zehra231 canım bendede var polikistik doktor sadece tüp bebekle olur dedi ben yaptırmadım bekledim hamile kaldım kendiliğinden stres çok önemli görümcem de kendiliğinden kaldı İstanbul bahçeci fulya tup bebek var orada Mehmet reşitasoglu var https://instagram.com/doc.dr.mehmetresitasoglu?utm_medium=copy_link buradan bak polikistik de çok başarılı
Zehra231 Fatma-onal aşılama önerilmişti fakat çok fazla yumurtam gelişti tüp bebeğe yönlendirdiler ilk transferim tutmadı maalesef tek sağlıklı embriyom olmuştu mu bu sebeple yeni bir tüp bebek doktoru arayışı içindeyim
Zehra231 Fatma-onal 2 yıllık evliyim evlendiğimden beri korunmuyoruz doğal yolla oluşmadı bende fakat her bünye bir değil sizinki doğal yolla olabilir tabiki bir sürü olumlu durumda var kendiliğinden olan benim vücudumda bu şekilde oldu
Fatma-onal Zehra231 anladım canım bende bir kaç doktora gittim bana da ağır şeyler söyleyen çok oldu instagramda bir doktor takip ediyorum hiç gitmedim ama olumlu sonuç alan çok insan varmış istersen burada bakıp araştırabilirsin https://instagram.com/doc.dr.mehmetresitasoglu?utm_medium=copy_link