28+2 hic bi zaman takılmadım buna neresi rahatsa öyle yatıyorım sırtüstü bile yattığım oluyo doktorumda hic bi sorun yok dedi yurtdışındayım türkiyede bu sola yatma şeyine daha cok dikkat ettiriyolar evet bilimsel olarak kanıtlanmış bişey soldan daha iyi besleniyomus bebek ama sağa yattık diue de bebeğin gelisimi etkilenicek diye bişeu söz konusu olamazmıs doktorum söylediği icin önemsemiyorum her iki tarafa dönüp yattığımda bacak arama yastık koyuyorum