Ağrıdan uyuyamıyorum .kemiklerim tek tek hissediyorum ağrıdan. Ellerim ayaklarım uyuşuk sis ve ağrıyor.sirtim yatamiyorum artık yan da yatamiyorum. Ne önerirsiniz uyumak için yastıkları diziyirum yine uyuyamıyorum 32+4 gunluguz şu an bı de mide boslugum ağrıyor o çok ilginç geliyor neden ağrıyor olabilir .sürekli masaj istiyorum ancak öyle geçiyor o da anlık geciiriyor masaj bitince yine aynı .parol içsem geçirir mi