Watashiva3454 Bugün kontrolde doktorum kullandığım ilaçlara balık yağı eklememi söyledi. 1 ay kdar kullanıcaksın dedi. Yani tahlildir vs bişeye bakmadan söyledi. Bu haftadan sonra kullanan varmı acaba ? Neden diyede soramadım adama 😀😅
Ece003 Watashiva3454 12. Haftadan beri kullanıyorum midem bulandı artık doktora sormadan bıraktım 36+3 teyim
Ozlem2206 Watashiva3454 bende 34deyim 12.haftamdan beri kullanıyorum imom omega bebeğinizin kilosu biraz geride veya az bulmuşsa başlatmak istemiş olabilir
Yesimmm12 Watashiva3454 bebeğim kilosuyla kaynaklı söylemiş olabilir balık yağı bebeğe kilo aldırıyor gelişiminin çok iyi yönde etkiliyor
Watashiva3454 Elisa01 önceden folikasitim balık yaşıda vardı . Onu baya kullandm sonra sadece vitamine geçmiştim. Şimdide balık yapı yine ekledi anlamadmki. Yüzümde ne gördü acaba bakrak anznansbs
Watashiva3454 Ozlem2206 yok bebek 1 hafta önden gidior . Kilosu iyi iri bile şekerim var. Ocean 500 mg aldm bende baklm
Watashiva3454 Ece003 reganesismidir nedir onu şlk baslarda vermişdi. Tam ağzıma atıyordm suyla beraber genzimden cıkıyordu. Neyse az kalmış ya bi doğuraydık 😂
Deryakzml Watashiva3454 “Möllers Omega 3 60 Kapsül | Kozvit” https://www.kozvit.com/urun/mollers-omega-3-60-kapsul?gclid=Cj0KCQiAxoiQBhCRARIsAPsvo-yqkpIY021QhEuUl6CHygQC-cYf6T_KzdZ1aNSBszxHDJdMicb9UYoaAqtYEALw_wcB bu benim kullandığım
Watashiva3454 Deryakzml saol cnm son sorum günde 1 mi 2 mi alıyorsunuz. Eczacı ya 1 ya 2 kullan dedi . Kararı bana bırakdı 🤣
Morprenses Watashiva3454 ben 16 da başlamıştım emzirince de kullanacaksın dedi bana göre kilo aldıran şeylerden biri ama bebek için önemli