Ben de e-bebekten aldım ama bir türlü kullanamadım. Gece çok tuvalete kalkıyorum ay onun içinden çık gel tekrar oraya yerleş bi de üzerimi örtünce kendimi sıkışmış bile hissettim. Bir de nedense benim baş kısmı boynumu falan da ağrıttı. Şimdi bebeğim doğunca onda deneyeceğim. Yoksa boşuna para verdim