Zeyyyn kbrckr1 bende 3 gün uyumdn gttydm uyu valla doğururken çok uykum gelmişti 🤣ebelere azcık yatayım şurda dedim dedim yerde yer o derece yani 🤣🤣 biraz uyu enerji lazım
DefneGokceBlgn Hayırlı ve güzel bir doğum olur inşallah Allah yardımcın olsun 🤗🙏🏻 Heyecandan uyuyamaman çok normal rabbim sağlıcakla yavruna kavuştursun seni. Bol bol dua et kuran oku bir avazda kurtulursun inşallah 🙏🏻