Eveeet hamilelikte beni de buldu sanırım. Eşim kesinlikle pozitif her halinden belli. Ben de test verdim, evde maskeyle geziyoruz ama aynı evde çok zor bulaşmaması 🥲 eşim bugün rahatsızlandı ama bunun öncesinde hiçbir şeyi yoktu, o yüzden hiçbir anlamda dikkat edemedik 😔bulaştıran kişi de hasta olduğu halde şaka yapar gibi eşimin üstüne öksürmüş, maskesiz durmuş yanında ne komik dimi. Nasıl bir vebal. Sinirleniyim mi, üzüliyim mi.. hamile değilken korona geçirmiştim o zamanlar çok daha ağırdı. Ciğer ağrısı, sırt ağrısı öldürüyordu insanı. Şimdi daha hafif geçtiğini görüyorum ama hamile olmak çok korkutuyor.. 32+5 oldum of of 😔