Benimde pazar günü şiddetli ağrılarım sonucu 6 saat snra hastaneye gittim 2 cm açılmam vardı 37+6 haftadayım bu arada nst de sancılarım çıktı ama eve geri gönderiler ertesi gün nişanım geldi hala bekliyorum evde gitmedim hastaneye çok az ve düzensiz sancım var ne yapcm blmiyorum korkuyorum hastanede suni sancı vercekler diye😒