1Pamuk 29 haftalık gebeyim bende sizin gibi doktor bilmediğim için baya doktor gezdim megaparkın hem doğum ücretli çok uçuk hemde biraz paraya dayalı bi hastane Semih yancar aşırı ters bi insan 20. Haftama kadar kendisiyleydim asla memnun kalmadım sürekli azarlıyordu sonrasında sular akademide Önder Ercan’a gittik çok övülmüştü ama bilmiyorum bana çok ilgili gelmedi doğumdan çıkmıştı yeni belki ondan olabilir eşim pek memnun kalmadı çalışıyorum aşırı bel ağrılarım var rapor istedim yazamam dedi bizde yine sular akademide Ahmet kireçciye geçtik aşırı memnunum 2 gün önce gittik gayet ilgili sevecen güleryüzlü bi doktordu
Muayene ücretleri de Semih beyi hatırlamıyorum
Önder bey 150
Ahmet bey 120 sanırım birde benden 2 adet kan tahlili istedi onun içinde 20 TL ödedik nts ücretliymiş onu da 25 TL olarak duydum ebe eşliğinde normal doğum 1000 doktorunu istersen 3000 TL
Sezeryan 3500 tl