Naside42 Kızlar göğüs kafesi çökük olan varmı hamilelikte bir sıkıntı çıkarır mı bilenler yardımcı olun lütfenn
Suzanne Benimde göğüs kafesimde çukur var 30. Hafta itibariyle kaburgama çok batmaya başladı bebek. Acaba normal doğumu etkiliyor mu bende merak ediyorum.
Naside42 Suzanne yaa bende öyleyim 33+5 oldum rahatsız olmaya başladım nefes alırken zorlanıyorum doktor sıkıntı olmaz dedi ama benim gibiler varmı merak ediyordum