Kizlar ben normalde özel bir hastanede bebeğime baktiriyorum 20 haflalik olduk geçen devlete gittim koranayim bebeğe bı baktirim birşeyi varmı diye bana bebeğin 2 böbreğininde sistigini söyledi şuanda kovid olduğum için baktiramiyorum başına gelen varmi