Mia23 Medicabil hastanesine ben pek güvenemiyorum kadın doğum için, evliliğimin ilk yılı hamile kaldım, doktorum Medicabilde Oktay Altun’du. Çok pozitif, iyi bir doktor, muayenelerde de her şey yolunda idi ancak kontrol randevuma daha olmasına rağmen bir gün kendim merak ettiğim için hastaneye gittim, bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendik, 1 hafta da karnımda ölü bir bebek ile dolaşmışım, apar topar kürtaja alındım, ki daha esas randevuma 2 hafta vardı, kendim gitmesem daha ağır sonuçlar yaşayabilirdim, daha sonra 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım, işyerinin sigortası Medicabil ile anlaşmalı diye yine Medicabile gideyim dedim, farklı bir doktor tercih ederim dedim, bu seferde doktorum Recep Doğanlar idi, o da bana 7-8. Haftalarda gebeliğimin boş gebelik olduğunu söyledi ve kürtaj günü verelim dedi, haliyle çok üzüldüm, 2.ye tekrar kürtaj olmak istemiyordum, muayenem bir Cuma günüydü, hiç unutmuyorum, hafta sonunu ağlayarak geçirdim, eşime dedim kürtaj öncesi 1 doktora daha görünmek istiyorum, hafta sonunu zor ettik, Pazartesi ilk randevuyu Acıbadem hastanesi Dr.Mümin Karahasan’dan aldım, ve boş gebelik değilmiş, bebeğim canlıymış, o gün kalp atışlarını dinledim, kızım şimdi 17 aylık, Allah Mümin Bey’den razı olsun, sayesinde kızımı kucağıma aldım, Medicabile güvenseydim eğer kürtaj ile yavrum alınmış olacaktı. Hastane, doktor , kullanılan cihazlar hepsi çok önemli, Medicabil hastanesini kadın doğum alanında tavsiye etmiyorum. Şimdi tekrar hamileyim, kısmetse 11 Şubat cuma günü sezeryan ile oğlumu kucağıma alacağım, doktorumuz yine Acıbadem Hastanesi ve yine Mümin Bey :)