Naside42 bende 8.haftada başladı korkuyordum kalp krizi geçiriyorum diye. Kalbim ağzımdaydı resmen. Kan tahlili verdim tsh hormonlarda sıkıntı çıktı doktorum hemen ilaç başladı doğuma kadar kullanacağız dedi. Tiroid çok önemli bebeğin zeka gelişimini etkiliyor dedi. 33+3 olduk şimdi. İlaçtan sonra kesildi hiç olmadı şükür çarpıntı vs 🙏