Hbbbhkm ben şahsen bebek doğar doğmaz verilmemeli diye düşünüyorum iki çocuğumda emzik kullandı ikisi de iki hafta sonra aldı emziği ilk zamanlar biraz yorucu oluyor emzirme gaz çıkarma dünyaya adapte vs bu sürede sık sık anneyle temas halinde olmalı süt üretimini arttırmak iÇin bebek ne kadar memede kalırsa o kadar iyi bu sayede sarılık olma ihtimali de düşer ama şartlar farklıysa emzik verilebilir hastane çantasına koymasında olur bence naçizane fikrim ☺️