Ser_ Ben henüz 28+6′yım. Bu soğukta ( dışarıda 34 cm kar var ve yağış devam ediyor 🤦🏻♀️ ) bana sıcak basıyor 😏 Evin içerisinde kısa kollu ile geziyorum zaten, arada bir de balkona çıkıp hava almadan rahat edemiyorum 😔
Normalde kat kat kıyafet, ayağımda yünlü çorap, terlik olmadan gezmeyen ben en ince çorapları giymeye ve terliksiz gezmeye başladım, resmen fenalık geliyor bazen 😐