Saliha94 benim bir arkadaşıma 38+5 gün vermıslerdı ama 37+5 nısani gelmıs açılması varmış sezeryan oldu doktoruma sormuştum ilk gebelıklerde erken olmaz demişti ama arkadaşımın da ilk gebelıgıydı bende sezeryan olacağım diyorum inş erken gelmez en azından sezeryanda günün belli doktorun belli ani bısey de doktorum olmuyor baska doktor da girebılıyor o kadar muayene gidiyorum ne anladık bu işten dıyorum