Az önce konrtole gittim devlet hastanesine doktorum kafası büyük normal doğum olması zor eğer istersen sezeryan olabilirsin dedi 38+5 deyiz tam 39 olduğunda sezeryan yapalım dedi yarın gidip anestezi tekikleri yaptıracağım sancı gelmesini beklemelimiyim yoksa gidip sezeryanmı olayım bu durumu yaşayan varmı yardımcı olun napalım sizce