oglumubeklerkeenn ay internette neler neler yazıyor, bebek ölümüne kadar tövbe yarabbim. Arkadaşım da ve eltimde de şeker çıkmıştı ama pek dikkat etmediler, onların da bebekleri sağlıklı maşallah. Ama internette okuyunca insan yine de korkuyor. Sanki tatlıdan bir parça ağzıma atsam bebeğime bir şey olacak tövbe tövbe. Yorumunuza rahatladım açıkçası, çok teşekkür ederim 🌸