Hira02 Sabahtan beri sol göğsümde şişkinlik var ağrı var sanki süt gelmiş ama sağ göğsüm öyle değil bu arada 36+3 üm ne yapmalıyım bu doğum belirtisi mi acaba
Zeynepensar Hira02 yani olabilir canm ama canın bişeyde çekmiş olabılır bilmeden cok agrın warsa çiğ lahanayı kapa gögüsüne hiç bişey kalmıyo
Dlanoglr @Canım değil süt birikiyor artık son ayınız ve ayrıma canınız bir şey istediği için de öyle olmuş olabilir yani içinde süt olduğu için emzirmeseniz de bu durumu yaşayabilirsiniz ben yaşadım
Zeynepensar Hira02 keşke faydası olsun bende çektm zor bi agrı ateş bile yapmıstı bende hatta doktor şaşırdı emzirmeden mastit olanı ilk kez görüyorum diye
Hira02 Zeynepensar evet doğru bnde de ateş yaptı sizede çok geçmiş olsun bu arada doğumuma 5 gün kaldı bitiyor inşallah bu eziyet