Cemre8541 Merhaba kızlar hamileliğimin 20. Haftasından bugüne suyum fazla, açlık tokluk temiz çıktı şeker yüklemem de temiz çıktı . Ne yapacağımı bilmiyorum bide takıntılıyım 😞
zyg1234 Cemre8541 sorun teşkil etmiyor su fazlalığı, benimde suyum hep fazlaydı çok şükür bi sıkıntı olmadı. Bi sorun olursa doktorun söyler zaten canım düşünme çok fazla 🙏🏻
Aypoy92 Bizde 25+2 bana da sütun fazla dedi . Şeker vs normal herşey . Çocuk 10 gün ileride dedi.ki bu kötü birşey . Erken doğum olabilir dedi . Kaygılandırdı beni abartıyor olabilir mi ? Suyu fazla olup 39 yada 40 haftayı gören var mı ?