Nuranaliayaz1 Sibel01 benimde bugün tam 36 hafta ve çok kötü bel ağrısı başladi pazartesi randevum var inşallah bir sorun yoktur
Hasretim Sibel01 35+4 yuruyemiyorum sol kalcam yürürken çok acıyor az bişey yurusem ağrı başlıyor topalliyorum resmen benzer durumda olan var mı aranızda
Ozlemozlm Bn bel agisi kasik agrisi ve vajinamda cok kotu tarifi olmayan bi agri var randevumda bu ayin 10 unda. Cok canm yaniyor tuvlete bile gidemiyorum
Yagmurkcr97 Vallaha biraz otursam kalkinca karnmin altina aci/agri giriyo resmen, hehalde karnim indigi icin olabilir. Bu arada 35+0 m bugun🤩
Yagmur53 elveda ilk hamileliğimde benim de öyle hiçbirşeyim yoktu çok rahat her seye yetişiyordum ama 35+6 da suyum geldi erken Doğum yaptım İyi hissedip rahat davranmayın sakın
Yagmur53 Bizde bugün 36 haftalık olduk. Fazla ayakta kalınca alt tarafta batma hissi oluyor Kilosu en son 35 de 2650 dedi doktorumuz