Esrayprk Bugün 12 haftalık olduk karnımda böyle bir şeyin attığını hissettim ben mi yanlış anlıyorum anlıyanlar var mı acaba bu haftada
Zeynepgl Esrayprk 12 haftayken bebeği hissetmen imkansız canım o kadar küçük ki şuan da ne tekmesi ne hareketini hissedemezsin ,18 19 haftadan önce den hissedilmez bağırsaktır büyük ihtimalle
Diloss_14 Esrayprk o haftalar da ben de öyle sanıyordum bagırsakmış 20 den sonra anladım bebek hareketleri çok baska ❣️🤗
Seymaben Esrayprk kuzum o haftada imkansiz gibi birsey hissetmen asiri küçük cunku daha 18-19 da hissetmeye baslarsin dahada gec olsbilir hatta ben 22. Haftamin donlarina dogru hissetmistim ❤️az kalmis biraz daha sabret hareket için