Sizce hangisi ? Çok kararsızım….
Bsraermis8 Bende Elif gökçe koyucam🌸
Bsraermis8 Aybüke nin eski orijinal hali aybige. Bunu da düşünün
Deletedmom154 ayy çok güzel 🥰 kararsız olmak çok kötü ama ..
Bsraermis8 o his bianda beliriveriyor insanın içinde
Son_Almila biliyorum teşekkürler ☺️