tomurcukannesi Defnenil bende eskiye göre daha çabuk yoruluyorum. Temizliğimi vs hep gün içine yayarak dinlenerek yapıyorum hızlı yapınca akşama belim ağrıyo. Yavaş yavaş kendimi yormadan yapıyorum herşeyi☺️
Edamesutbayik Defnenil bende ayni durumdayım. Sancılarım başladı artık yatışım yapıldı. Suanda iyiyim taburcu olmayı istiyorum ve bekliyorum. 😞🙏
ElifGuven Defnenil karnımda 2 gündür acayip kasılma var inanılmaz hem de bebeğin hareketleri de azaldı kontrolüm haftaya bugün siz de kasılma yaşıyor musunuz
tomurcukannesi Deniz2961 biraz çoğaldı. Günlük ped kullandığım için rengini çok anlayamıyorum çünkü pedde biraz bekleyince sarılaşıyo zaten
Elfidam Nefes nefeseyim. İkize gebe degilim ama Daha bu haftada boyleysem bi kac hafta sonra nebyapacagim diyorum 🙄
Defnenil Deniz2961 nts girdim hatta bayramın ilk günü erken doğum zannedip gittik o ara hem catı hem nts yaptılar hatta biraz sancım cıktı ama neyseki sonradan gecti
Deniz2961 Defnenil saglıkla alırız insallh hepimiz kucgmza bnm de cok sancm oluyr kasık ve Altan pazartesı kontrlm var bklm ıstıcek mü nts hıc girmedm daha once
Elfidam Catiya hic bakilmadi ama nstye girmsiitim sancim cikmisti azcik. Zaten us de de goruntuleniyor sanci. O an denk gelmesine bagli
Defnenil Edamesutbayik ay canım inşallah taburcu olursun hemen suanda hastanedemisin sancın cok mu cıktı
Edamesutbayik Defnenil teşekkür ederim insallah çıkarım. Evet ben sancı hissetmedim ama nst de çıktı 80 lerdeydi acilen sezaryena alinabilecegimi söyledi doktorlar ama ilaçlarla ertelediler doğumu sukur 🙏