1Pamuk Kızlar ben yeni hamile olduğumu öğrendim ama merak ettiğim bir şey var bende yerleşme kanaması olmadı aceba sorun mu var 🥺 karnım da ağrıyor arada sağ sol filan
MerveeD 1Pamuk 25+6 hafta olduk cok sukur hc lekelenmem olmadı ve 14. Haftama kadar karın kasık agrısı cektım hıc korkmayın normal
1Pamuk MerveeD ayy Allah razı olsun hepinizden İNSLALAH hepimiz de sağlıkla kucağımıza alırsınız evlatlarımızı ❤️💕🤲🏻 sağlıkla sıhhatle 🤲🏻
2bebe1gebe 1Pamuk 3.gebeliğim bu hiçbirinde yerleşme kanamam olmadı herkedte olucak diye bişey değil zaten korkma ama eğer ağrıların cok şiddetliyse bir acile git
esredn 1Pamuk gebelikte aslında kanama beklenmez. yerleşme kanaması dedikleri şey de aslında normal değildir. Takip edilmesi gerekir.
1Pamuk Deletedmom547899 ayy evet adet zamanım mesela şuan sanki eder Olcam hala öyle ağrı oluyor maalesef ve ağrılar batmalar oluyor vajinaya ayıptır söylemesi
Gokcemcelik 1Pamuk herkeste olmuyor hatta olmaması daha iyi . Yerleşme kanamasında kese etrafında kanama olabiliyor yada doktorlar risk görebiliyor en iyisi olmaması 😊
SelmaGl 1Pamuk benim iki gebeliğimdede olmadı. Hatta ilk gebeliğimde doğurana kadar belirtim bile olmadı 😂 ama ikincide kusmaktan öldüm valla