mesa34 Ulker Hanım’a doğum sonrası kontrol için gittim, kendi doktorum sağlık sorunları nedeniyle izinliydi. İlgili bir doktor, sorularınızı sıkılmadan cevaplıyor, normal doğum konusunda birşey diyemeyeceğim dediğim gibi kendi doktorum izinli olduğu için bir kez gitmiştim.