De25 benim çeşmeden akarcasina ve pıhtı şeklinde doktor kese duruyor düşük tehliken var demişti enson hala devam ediyor kanamam aynı şekilde. ama kasmiyorum kendimi progestan kullanıyorum.7. haftaya girdim persmbe belli olcak Allah’tan herşey bakalımmm.