Hacer188 Pasamibekliyorum kız vallahi bende öyleyim 38+1 tık yok biraz daha gelmese daha iyi olur havalar ısınır hemde 😂😂😂
Edmbk Pasamibekliyorum 38+0 lahana kadar olduk 1 hafta sonraya sezaryan tarihi de aldık minik kızıma kavuşmamız 1 hafta kaldı ama normal yolla gelir mi acaba diye de tetikteyim ama ne gelen var ne giden 🙄
Pasamibekliyorum Bsraoztop ah maşallah bende o zamanlar diyordum nasıl geçecek zaman diye şimdi ise gün sayıyorum 😅 hemen geçiyor keyifli geçirmeye bakın
Pasamibekliyorum Gamzeli_anne_ ah bende sancı bile yok sanırım doğuramıyorum diyenlerden olacağım 😅 Umarım en güzel en kolay şekilde kavuşursunuz bebişinize 🌸 Nst de çıkıyor mu sancılarınız
Gamzeli_anne_ Pasamibekliyorum Evet sancı var çıkıyor nst de ama açılma yok dünden beri sancım var ama artmıyor sancı
Pasamibekliyorum Hacer188 ben de hem deli gibi gelsin istiyorum hemde biraz korkuyorum değişik duygular içindeyim 😅 En güzel zamanda sağlıkla gelir inşallah 🥰
Elmasyusufum3 37+6olduk bizde sancim var ama sık değil normal doguruyorum zaten 3 cu gebeliğim yarın kontrolüm var Sağ salim kucağımıza aliriz insallah
Elmasyusufum3 Bide kızlar bisey sormak istiyorum yardimci olurmusunuz 38 haftada olupta bebeğiniz hala kaburgalarınıza batıyor mu ben uyuyamıyorum çok batıyor özelikle de geceleri
Annebaba23 Elmasyusufum3 evet benim de aynı geceleri özellikle hem hareket artıyor hem de kaburgama giriyor hissediyorum
Edmbk Annebaba23 belden aşağı Uyuşturma yapıcak lar kan testinin sonucuna göre öneride bulunuyorlar zaten
betul1821 Bsryrb Aynıyız bendede düzenli hiçbir şey yok egzersiz yapıyorum hurma, ananas yiyorum ahududu çayı içiyorum ama yok