Taze-annee canım o kişiye göre değişir dar olduğu için ben tabi biraz hissettim acı, o yüzden bebek kanalda da kalabilir fazla yırtılman da olabilir dedi doğum esnasında dar oldugundan ötürü. O yüzden riske almadım. Ama korkma yani ben de hep korkarım bu tarz şeylerden zaten olamicagini öğrenmiş oldum önden öğrenmek daha iyi 🥰