Cinsiyet kendiliğinden değişmez.Büyüdüğü haftalarda cinsiyet kendini belirlemiştir zaten,bir ihtimal bebek yanılma payı vermiştir.Genelde kız bebeklerin kordon bağı bacak arasına girdiğinde erkek olarak söylenir ama ihtimal verilir bir sonraki kontrolde kız olduğu netleşir.Yani demem o ki 80-90 lık bi netlikte kız olduğu söyleniyorsa muhtemelen kesindir.Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah❤️