Byrk42 Merhaba arkadas bebisimiz bugun itibariyle 7 haftalik ananas dusuge sebebmi onu ogrenmek istiyorum bilgisi olan yaza bilirmi
Bahar1508 Byrk42 bazi siteler de olur diyo bazılarında hamilelikte cok sağlıklı olduğu yazıyor . Yani düşüge sebep oluyorsa da öyle ay 1-2 ananas yedim çocuk düşer ya da meyvesuyu içtim çocuk düşer diye bir şey yok bence
Ceydaa61 Byrk42 tam tersi bebeğin rahme tutunmasını kolaylaştırıyor diye biliyorum. Ben ilk gebeliğimde yiyordum. Ama bilene sormak lazım
maviananas Byrk42 ilk üç ayda düşüşe sebebiyet veriyormuş ama sonraki dönemlerde de çok yararlıymış araştırdığımda bu bilgiyi görmüştüm
funnymummy Byrk42 burda birisi doktoruna sormuştu zaten abartmadan yiyeceğimiz için bir sorun olmadığını söylemiş doktoru ama karar sizin tabi ki
Neriucan Çok tüketmek zarar verebilir öyle duymuştum ama azı da yararlı. Ben bebeğin tutunması için avokado ve ananas yiyordum ama ananas miktarı yarım avokado kadar oluyordu şükür bi zararı olmadı doktoruma da sordum abartmadan yiyebilirsin demişti
minikkelebegimmmmmm Byrk42 ben bilmeden yemiştim ilk 3 ay.hatta bir keresinde 1 bütün ananası 1 günde tek başıma yemiştim🙈çok şükür hiç birşey olmadı ama herşeyin fazlası zarar.nolursa olsun dozunda yiyin