yikikamazonlu SonglTa canım benim ilk doğumumdu hastaneye gittiğimde saat 11di ve 4cm açıklık vardı. Suni sancıyı bağladılar (çok zor zamanlardı) saat 14de bebeğimi kucağıma aldım şükürki