Svg02 Haftalarda neler yaşıyorsunuz kızlar şikayetleriniz sıkıntılarınız var mı varsa neler? Bebegin hareketlerini artık daha net ve çok hissediyorum hiç durmuyor hatta yaramaz. Ama karnım çok sertleşiyor bi anda taş gibi oluyor bazen. belim sırtım ağrıyor geceleri uyuyamıyorum sağa sola dönerken kasıklarım acıyor. Sizler neler yaşıyorsunuzz
Gzmlerce Svg02 ayni seyleri yasiyorum sagima yatiyorum sagima vuruo acaba rahatsiz mi oldu diom soluma donuyorum soluma vuruo burun tikanikligi .. Sertlesme bende de oldu bugun birkac defa ama doktorum normal oldugunu sayisi iyica artarsa ve sureleri uzarsa sorun oldugunu soyledi bazen kasilmami poposunumu dayiyor anlayamiyorum ama 🥲
kucukcivcivim Svg02 benim midem yangınlarda, bazen ölüyorum sanıyorum. Yürürken penguen gibi yürümeye başladım. Çatı kemiklerim ağrıyor. Bizim tontik biraz da önden gidiyor maalesef. Covid geçirdim yeni, inşallah bi sıkıntısı yoktur kuşumun.
kubra3rkan Svg02 bende 27. Haftadayım. Hareketleri çok arttı. Bazen ben yürürken böyle bebek kendini salıyor sanki yürüyemiyorum. Hatta uzun süre hiç yürüyemiyorum tıkanıyorum. Mide yanmalarım var sizin ne durumda? İlaç olarak neler kullanıyorsunuz
Svg02 Gzmlerce ben de öyle düşünüyorum valla sıkışıyor herhalde diyorum dönüyorum bu sefer diğer taraftan vuruyor 🙂 sırt üstü yatmayın diyorlar öyle de yatamıyorum. Benim de doktor kontrolüme var daha ama yarın gideyim diyorum bugün karnım çok sertlesti çünkü korkuyorum
kubra3rkan kucukcivcivim birşey kullanıyor musunuz mide yanmaları için ben sürekli su içiyorum ama ne fayda 🤷🏻♀️
Svg02 kubra3rkan benim de yürürken taş gibi oluyor sanki senin de bu şekilde mi oluyor ? Mide yanması benim de var. Hatta yatınca ağzıma zehir gibi şu geliyor. Ben kan ilacı magnezyum ve omega3 kullaniyorum
Svg02 Zrnyrnakyd yalnız olmamak sevindirici 🙂 ben sürekli acaba bir şey mi var diye düşünüyorum ya kafayı yicem artik
kucukcivcivim kubra3rkan önceki hafta midemde gaz sıkışması oldu, ciğerlerime sırtıma vurdu ağrısı adeta. Ağlaya ağlaya doktora gittim. Buscopan verdi, bir de her yemekten sonra 2 yemek kaşığı gaviscon al dedi. Buscopanı kullanmadım bir sefer dışında. Gaviscon alıyorum ama ne çare :(
Hlt-seyma21 kubra3rkan ben gavısconu kafama dikiyorum tek çözüm doktora yazdırın ya da sağlık ocağına bir sakıncası yok tabi ki
Happyboyy Svg02 28+2 den selam ✋🏻 2. Gebeliğim buda erkek ama 16.haftadan beri gayet hissettiriyo beyfendi kendini son 1 aydır hiç uykum kalmadı bölük pörçük kabuslar üstüne cabası. O toplanmalar yalancı kasılmalar oluyor canım kendini çok yorduğun ayakta kaldığın günler sıklaşır süresi uzamadığı sürece sıkıntı yok diye biliyorum. Tüm bunlara ek bide aaşırı sinirlilik agresiflik hakim bende 3 yaşındada oğlum var yansıtmamaya çalışıyorum zor geçiyor anlayacağın 😅
Svg02 Happyboyy benim de baştan beri çok iyi gidiyordu hamileligim. Ne bulantı ne kusma ne aserme hichir şey yaşamadım. Ama son 1 aydır ağrılar kasılmalar korkuyorum hep bir şey mi oluyor diye ya. Dediğin gibi kasılma genelde ayaktayken oluyor oturunca geçiyor ama bu akşam otururken de hep karnım taş gibiydi kasılma böyle bir şey mi acaba tama olarak nasıl oluyor. Bu aradaa bende sinirlilik hali yok ama çok duygusalim her şeye ağlıyorum 😂
kucukcivcivim Svg02 yok ya olamadım, doktorum 6 aylık izne ayrılmış. Kontrole gidecektim bu hafta. Öyle afedersin mal gibi ortada kaldım. Doktor arıyorum bulsam gidicem kontrole.
kubra3rkan kucukcivcivim rennie öneriyorlar birde mide yanması için. çok geçmiş olsun yaa, gerçekten hamilelik zor 😩
kubra3rkan Svg02 evet öyle oluyor işte böyle sanki aşağı salıyormuş gibi. Ben omega 3 kullanmıyorum yaa, ismi ne o hapın kullanayım bari sadece decavit ve Demir hapı 😩
Erol Svg02 29 haftalık hamileyim bir aydır bel agrısı çekiyorum sola dönüyorum soltarafım agrıyor sağa dönüyorum yatamıyorum canım acıyor düz yatamıyorum sabah oluyor işte mideme cok baskı yapıyor neredeyse günlük aglıyorum acısından
Svg02 Erol ben de geceleri ağlıyorum uyuyamiyorum diye. Her gece mutlaka bir problemim oluyor. Allah sabır versin gercekten insalah sag salim kavuşuruz bebeklerimize
Blinmdyn Svg02 27 haftalgm aynj bu durumdym bebis cok hareketlendi hic durmuyor sanki sureklo de sertleşiyo sertlesince cok canm aciyor batıyor resmen
Happyboyy Svg02 korkulacak bişey yoktur sanmıyorum canım içini kafanı rahat tut yalancı kasılmalar bunlar vücudu doğuma hazırlıyor bir nevi. Hareketlerini takip et artık bu haftadan sonra Allah korusun bi gerileme hissedersen paylaş doktorunla. Bende ağlayarak atamıyorum işte hurçınlaştırıyor haliyle oda 😊 sağlıkla gelsinler inşallah
Happyboyy Svg02 ha bu arada benimki baş aşağı pozisyon aldı 2 3 hafta önce ve ağrım kasılmam artmıştı belki seninkide dönmüş olabilir aklında bulunsun hıçkırıklarını tam aşağıda hissedersen bilki dönmüş 😅