Merhaba arkadaşlar yaklaşık bir haftadır bebeğimi sürekli yukarıda hissediyorum. Göğsümün üzerinde gibi.normalde daha çok sağda hissederdim. Covid olduğum için doktoruma kontrole de gidemedim. Nst iyi en son ultrasona girdiğimde de salak doktor göstermedi bir şey de demedi sadece rapora her şey normal demiş. 30 haftadan beri doğum pozisyonundaydı. Acaba pozisyon mu değiştirdi onun için mi bu kadar yukarıda hissediyorum. 36+4 haftalığım cuma günü kontrolüm var ama kafama takıldı.