Ahudeniz Merhabalar güzel yolculuğumuz dün sona erdi bebeğim dogdu ancak öğürmesi çok fazlaydı beslenemedi kuveze aldılar benzer bir durumu yaşayan varmı aramızda acaba
Gulcanozzz Ahudeniz bazı bebeklerde beslenme sorunu olabiliyor muhtemelen bir iki gün serum takviyesi alır yavaş yavaş beslemeye çalışırlar çabucak düzelir inşallah allah şifa versin🙏🏽