Nemregn Bugün doktora gittim b12 değerim 172 çıktı dahiliye doktorum iğne yazdı benim gibi kullanan var mı?
Tugbaa91 Nemregn benimde b12 düsük olduğundan ayda bir iğne yaptırıyorum. Doğuma kadar yaptırmamı tavsiye etti doktorum