Muhasebeci Kızlar şu an 7 aylık gebeliğim var yarın bebek için alışveriş yapalım diyoruz eşimle ben ağırlaşmadan beşik, bebek arabası, 3 atlet, 6 adet tulum, sevsene şampuan bebek yağı, ıslak mendil, bebek alt açma bezi aldım başka birşey almadım ilk gebeliğim neler gerekli acaba gereksiz birşey almak istemiyorum o sebeple yazdım kınamayın lütfen ...
Yagmurkcr97 Muhasebeci benimde ilk gebeligim. Bebegi yikamak icin legen falan gerekli oldugunu dusunuyorm. Bende aldm bugun cunku😊
Zeynepsa Muhasebeci Hastane cikisi setler var canim ondan al. 5 li yeterli 2 adetde battaniye götür. Kendine de 2 adet pijama al. Ben ne kadar goturduysem hepsini kullandim 2 gun kaldim cunku hastanede.
SevcanahinBingl Yagmurkcr97 ben yazardım ama abarttım baya🙈 ama ilk alışverişime deneyimli iki cocuk annesiyle cıktım bayaa faydasını gördüm
Muhasebeci Yagmurkcr97 leğen tarzı düşündüm ama evde duşa kabin var banyoyu iyice ısıtsam diye düşündüm üşür mü acaba kasım başı gibi olacak Doğum leğen almak sıkıntı değil evim çok ufak nereye koyarım diye düşünüyorum sonrasında 😔😔😔
Yagmurkcr97 Muhasebeci vallaha gel bana sor, bi kendi yatak odamiz var, birde oturma odasi. Baska oda bile yok. Ama yinede yikamak icin rahat olur. Tercih senin tabi.
Esraodaci Muhasebeci canım katlanabilir leğenler var ,trendyolda görmüştüm birazcık tuzlu ama.Dilersen oraya bak küvet için
Yagmurkcr97 Figennn Aarhusda yasiyordum, orda dogdum buydum😊 suan Almanyaya tasindim esimin oturumu icin(Trden geliyo esim). Sendemi Danimarkada yasiyosun😍
Figennn Yagmurkcr97 Ben Bulgaristanlıyım canım. Eşim 8 yıldır burda calışıyo, benimde 1 sene oluyo geleli. Siz buraya geri gelecekmisiniz😍
Yagmurkcr97 Figennn Dogru, ozaman daha yenisin sen😁 vallaha Allah kismet ederse 4 sene sonra gelmeyi dusunuyorum, tabi ozamanlar esim fazla baglanmazsa buralara😒😒😁
Muhasebeci Esraodaci trendyol da ne kadardı hatırlıyor musunuz? Şu an AVM deyim e bebekte baktım 140 tl deri bayağı tuzlu geldi 😔😔😔