Deniz93 anlatılanı anlayacak zekaya sahibim çok şükür, üslubumda ne gibi bir terslik gördünüz bilemedim ancak anlattığımı anlamazsınız diyerek üslup sorunun kendinizde olduğunu gösteriyorsunuz. Her anne bebeği için araştırma yapar ben hiç bilimsel bir yazı da “süt iyi bir şey değil” gibi bir ifade görmedim, doktorumun tavsiyesiyle de tüketiyorum Allah’a şükür benim ve bebeğimin sağlığı da yerinde. Nasıl ki siz kendi doktorunuzdan duyduğunuz şeyin doğruluğunu yazıyorsanız ben de doktorumdan duyduğum ve araştırdığım şeyin doğruluğunu yazıyorum. Size de iyi geceler :)