Syd160531 yaa bende bugün ütü yaptım dolaba yerleştirdim son olarak çanta hazırlığı kaldı bi kac haftaya hallederim onuda Allahın izniyle, kuzum şimdi ne söylesem bilemedim, benim de ilk gebeliğim hiçbir bilgim yok o yüzden, anne yanı yeter mi bilemem valla