Ağlayan kek yapmıştım 1.5 bardak süt ayırdım kenara keki ıslatmak için, eşim dedi ki çikolata sosuna kaç bardak süt lazım bende 2.5 dedim tamam o zaman tabaktakine 1 bardak daha eklersin dedi tamam dedim allah kahretsin hiç aklımada gelmiyo😂 ulen diyorum bi eksiklik bişey var sanki bişey ters gidiyo hissediyorum ama aklıma gelmiyo hiç😂 en son keki tamamladım çikolata falan sürdüm eşim dedi ki keki ıslatsaydın keşke çok kurumaz dimi🤨🤨🤨 ulen dedim ben o tabaktaki sütü boşa mı koydum oraya bisküvi gibi yersin artık kıtır kıtır 😓🤦🏻♀️🤦🏻♀️ B12 çok önemli arkadaşlar unutkanlık bu kadar olamazzzzz